09. 02. 2013.

Kvarnerski grašnjaki




Tijesto:

 -50 dag glatkog brašna
 -2,5 dcl mlijeka
 -2 dag kvasca
 -3 žumanjka
 -6 dag šećera
 -3 vanilin šećera
 -20 ml jače lozovače
 -pola kavske žličice soli
 -ribana korica naranče ili limuna
 -7 dag otopljenog maslaca


 Nadjev:

 -40 dag pasiranog kuhanog maruna
 -1 dl mlijeka
 -20 dag šećera
 -5 dag naribane čokolade ruma po ukusu




Zakuhati vino sa cimetom i klinčićem, dodati ruma po ukusu i umiješati s pasiranim marunom i čokoladom. Kvasac razmutiti u malo mlakog mlijeka s žličicom šećera i žličicom brašna te pustiti da se digne.



Pjenasto izmiksati žumanjke sa šećerom, koricom naranče ili limuna, vanilin šećerom i solju. Dodati otopljen maslac, lozovaču, brašno, mlijeko i uzašli kvasac pa zamijesiti tijesto. Razvaljati na 3-4 mm, žličicom slagati hrpice nadjeva veličine većega oraha. Tijesto okolo nadjeva premazati kistom umočenim u bjelanjak, preklopiti i dobro stisnuti. Čašom debljeg ruba izrezivati polukružne oblike.




Pržiti dok ne porumene, na umjereno vrućem ulju. Ispržene ostaviti da se ocijede na kuhinjskom papiru i posuti šećerom u prahu.








Broj komentara: 6:

  1. odlican blog. Tek sam "te" prije par dan otkrio i ostao sam paff.
    P.S. Eno mi doma malostonska marinada u frizideru ceka, toca se.Javim vam rezultat! LP vanja

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala.
    Jedva čekam rezultat malostonske marinade.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav, marinada se "pomazala". Tko god da je probao je ostao "paf"! Prvo niko nije virova da je to palamida, a kad sam im reka da sam je spravio prije 5 dana -samo su me blido gledali i vikali "blekove otrovat ces nas, ha-ha". Uglavnom ja kao svoj najveci kriticar moram rec da je jedina zamjerka bio malo pre intezivan okus limunove kore, tako da sam jednostavno nakon dva dana izbacio pola limuna iz marinade. I da,, svaki dan sam je probavao, cisto da vidim kako sazrijeva. Sutra je opet radim, ali bez bajama-nisu mi nešto legli.

      Izbriši
    2. Kad se "pomaže" i kaže "paf" tada znam zašto pišem ovaj blog.
      Hvala Anonimno, nadam se da ću biti kriv za još ovih "paf"

      Izbriši
  3. A vid grašnjaka!
    Iako ne jedem prženu hranu - ovo bih probala.
    Jeka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ne bi požalila.

      Hvala, drago mi je da ti se sviđa.

      Izbriši